În lumea afacerilor, oamenii sunt motorul care pune lucrurile în mișcare. Însă, la fel ca niște puzzle-uri complexe, fiecare dintre noi are propriul mod de a gândi și de a acționa. Pentru a construi echipe eficiente și pentru a lua decizii în cunoștință de cauză, este esențial să înțelegem anumite coordonate cheie pentru fiecare angajat sau potențial candidat.
O evaluare completă a unei persoane necesită o abordare multidimensională. Îmbinăm observarea comportamentelor în acțiune, o caracteristică esențială a acestui program, cu evaluări psihometrice (Harrison Assessments), pentru a înțelege atât manifestările exterioare, cât și tendințele interne ale persoanei, oferind astfel o imagine mai clară a potențialului său. Cele două seturi de informații rezultate în urma acestor evaluări constituie o bază solidă pentru a formula ipoteze valide despre modul în care competențele comportamentale ajută persoana în rolul profesional pe care îl are, respectiv ce nu o ajută și are nevoie să dezvolte.
Un centru de evaluare și dezvoltare facilitează observarea și evaluarea comportamentului în situații practice, desprinse din viața efectivă a organizației (incluzând provocările, dilemele și situațiile limită specifice), ceea ce oferă o mai bună predictibilitate asupra comportamentelor reale ale participanților.