Centre de evaluare și dezvoltare

În lumea afacerilor, oamenii sunt motorul care pune lucrurile în mișcare. Însă, la fel ca niște puzzle-uri complexe, fiecare dintre noi are propriul mod de a gândi și de a acționa. Pentru a construi echipe eficiente și pentru a lua decizii în cunoștință de cauză, este esențial să înțelegem anumite coordonate cheie pentru fiecare angajat sau potențial candidat.

O evaluare completă a unei persoane necesită o abordare multidimensională. Îmbinăm observarea comportamentelor în acțiune, o caracteristică esențială a acestui program, cu evaluări psihometrice (Harrison Assessments), pentru a înțelege atât manifestările exterioare, cât și tendințele interne ale persoanei, oferind astfel o imagine mai clară a potențialului său. Cele două seturi de informații rezultate în urma acestor evaluări constituie o bază solidă pentru a formula ipoteze valide despre modul în care competențele comportamentale ajută persoana în rolul profesional pe care îl are, respectiv ce nu o ajută și are nevoie să dezvolte.

Un centru de evaluare și dezvoltare facilitează observarea și evaluarea comportamentului în situații practice, desprinse din viața efectivă a organizației (incluzând provocările, dilemele și situațiile limită specifice), ceea ce oferă o mai bună predictibilitate asupra comportamentelor reale ale participanților.

Cum funcționează acest proces?

  • Sisteme de referință: Formulăm un sistem de referință pornind de la analiza sistemelor de competențe interne ale companiei.
  • Scenarii personalizate: Creăm scenarii care reflectă exact provocările și oportunitățile specifice respectivului rol.
  • Evaluatori experimentați: Echipa noastră de evaluatori este specializată în observarea, înțelegerea și interpretarea comportamentului uman.
  • O abordare holistică: Cu ajutorul consultanților cu background divers, combinăm perspectivele psihologice cu cele ale mediului de business pentru a obține o imagine completă a potențialului fiecărui participant.
  • O metodă riguroasă: Utilizăm și respectăm principiile metodologiei ORCE (Observe, Record, Classify, Evaluate), best practice în evaluare: mai întâi observăm și înregistrăm, iar interpretarea și scorarea se fac ulterior, într-o sesiune separată. Fiecare comportament este observat în minim 2 situații diferite pentru a avea o imagine fidelă a reacțiilor reale. Fiecare scor este înregistrat doar în urma discutării și notării indicatorilor comportamentali observați. Fiecare punctaj este acordat de echipa de evaluatori doar prin consens.
  • Feedback relevant: Oferim participanților feedback detaliat și personalizat, încurajând astfel atât auto-analiza și conștientizarea propriilor resurse și a zonelor de dezvoltare, cât și decizia asupra următorilor pași.
Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experiență de navigație. Continuând navigarea va declarați de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră. Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul în scopul de a oferi o experință cât mai plăcută utilizatorului. Pentru detalii, puteți vizita Politica de cookies.